Randevu Al
Dil Seçimi
Kurum Kalite Politikamız
İçindekiler
Kalite politikamız, tüm çalışanlarımızın ortak sorumluluğu  Kalite Politikamızın Amacı Kalite Birimimizin Görev ve Sorumlulukları   Kalite Hedeflerimiz Kalite Organizasyon Yapımız Komitelerimiz Ekiplerimiz Kalite Yönetimi Bölüm Kalite Sorumlularımız Hasta ve Çalışan Odaklı Hizmetlerimiz  Sağlık Hizmetlerimiz Destek Hizmetlerimiz Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi Politikamız
Kalite politikamız, tüm çalışanlarımızın ortak sorumluluğu 

İstanbul Okan Üniversitesi Hastanesi, kalite politikası kapsamında hasta ve çalışan güvenliği ile memnuniyetini ön planda tutan bir yaklaşım benimsemiştir. Bu çerçevede, sağlık hizmetinin sağlanmasında ihtiyaç duyulacak tüm fonksiyonları, süreçleri, sistemleri ve sonuçları değerlendirmek için ortak bir yol izliyoruz. 

Kalite politikamız, çalışanlarımızın ortak sorumluluğu. Tüm hastane çalışanları, hasta güvenliği politikaları doğrultusunda bakım vermekten, verilen bakımın kalitesinin iyileştirilmesine katkı sunmaktan ve kalite iyileştirme çalışmalarında aktif rol almaktan sorumludur.

Kalite Politikamızın Amacı

• Kurumda uygulanan tüm kalite sistemlerinin uyum içinde yürütülmesini ve sürekliliğini tesis etmek (Sağlık Bakanlığı Sağlıkta Kalite Standartları, American Accreditation Commission International - AACI, ISO, Bebek Dostu Hastane).

• Kurumun misyonu, vizyonu, değerleri ve stratejileri doğrultusunda etik değerlerden ödün vermeden kalite geliştirme ve hasta güvenliği çalışmalarını sürdürmek.

• Eğitimi ön planda tutan kanıta dayalı iyileştirme araçlarını kullanarak kalite ve hasta güvenliği seviyesini yükseltmek.

• Her düzeyde etkili iletişimi ve multidisipliner çalışma sistemini desteklemek.

• Çağdaş tıbbın gerektirdiği modern teknolojilerle sağlık hizmetinin kalitesini artırmak.  

• Ulusal ve uluslararası hasta güvenliğinin hedefleri doğrultusunda kaliteli hizmet sunmak.

• Halk sağlığını koruyucu ve geliştirici çalışmalara katkıda bulunmak.

• Hasta, hasta yakınları ve çalışan memnuniyetini sağlamak, eğitim programlarını sürekli artırmak.

• Optimum mali performansı yakalamak. 

• Kalite Yönetim Sistemi şartlarından ödün vermemek, etkinliğini sürekli artırmak.

• Sürekli gelişimi sağlamak.

• Kurumun sistemlerini ve süreçlerini iyi uygulamalar doğrultusunda kurgulamak ve geliştirmek.

Kalite Birimimizin Görev ve Sorumlulukları  

• Ulusal ve uluslararası standartlar çerçevesinde, birimlerin çalışmalarının koordinasyonunu sağlamak.

• Bölüm hedeflerine yönelik, bölüm tarafından yapılan analiz sonuçlarını değerlendirmek.

• Öz değerlendirmeleri yönetmek.

• Hasta ve çalışan anket sonuçlarını değerlendirmek.

• Hasta ve hasta yakınlarının hak ve sorumluluklarını korumak.

• Ulusal ve uluslararası standartlar çerçevesinde komiteleri belirlemek ve komite çalışmalarını sürdürerek takiplerini sağlamak.

Kalite Hedeflerimiz

• Hasta kimliğinin eksik ya da hatalı belirlenmesinden kaynaklanan durumların önüne geçmek.
• Sağlık çalışanları arasında etkin iletişim süreçlerini geliştirmek. 
• Yüksek riskli ilaçların kullanımına bağlı olarak gelişebilecek istenmeyen ve beklenmeyen olayların önüne geçmek. 
• Güvenli cerrahi uygulama süreçlerinden ortaya çıkabilecek istenmeyen ve beklenmeyen olayları önlemek. 
• Sağlık hizmeti ile ilişkili enfeksiyonların azaltılması amacıyla el hijyeninin daha yaygın şekilde uygulanmasını sağlamak.
• Düşme olaylarının önüne geçerek, ortaya çıkabilecek istenmeyen ve beklenmeyen olayları engellemek.
• Hasta güvenliği çalışmalarına tüm çalışanların katılımını ve bilgilendirmesini sağlanarak istenmeyen ve beklenmeyen olayların önüne geçmek.
• Verilen hizmetin kalitesini belgeleyen çalışmaların hedeflere uygun biçimde sürekliliğini korumak. 
• Ortaya çıkabilecek hasta güvenliği kapsamındaki tüm risklerin proaktif yaklaşımla değerlendirilmesini ve önlem alınmasını sağlamak.
• Komitelerin belirlenen periyotlarda toplanmasını sağlamak.
• Standartlar ve iş süreçleriyle uyumlu dokümantasyonları daha sade bir çizgiye taşımak. 
• Hasta bakım sürecinde standardizasyonu sağlamak.

Performans göstergeleri, yasa ve yönetmelikler, ulusal ve uluslararası standartlar, Kurumda hedef ve stratejileri ile hasta güvenliğini geliştirmeye yönelik ihtiyaçlar doğrultusunda seçilir. Sağlık Bakanlığı’nın Sağlıkta Kalite Standartları için yayımladığı Gösterge Yönetim Rehberi izlenir. Her bir performans göstergesinin kimliği yerine geçen gösterge kartı, Kalite Bölümü tarafından oluşturulur. Veri toplama sıklığı, analiz periyodu ve veri paylaşım yöntemi bu kartlarda yazılıdır.

Kalite Organizasyon Yapımız

Kalite Organizasyon yapımız, Kalite “Organizasyon Şeması”nda belirtilmiştir.

Komitelerimiz

• Kalite Konseyi
• Bilgi Yönetimi ve Güvenliği Komitesi
• Radyasyon Güvenliği Komitesi
• Transfüzyon ve Hemovijilans Komitesi
• Kalite İyileştirme ve Hasta Güvenliği Komitesi
• İlaç Yönetimi, Güvenliği ve Antibiyotik Komitesi
• Tesis ve Risk Güvenliği Komitesi
• Enfeksiyon Kontrol Komitesi
• Hasta ve Ailesinin Hakları Komitesi
• Çalışanların Niteliği ve Eğitim Komitesi
• Çalışan Sağlığı ve Güvenliği Komitesi
• Çalışan Görüş ve Öneri Değerlendirme Komitesi
• Nutrisyon Komitesi
• Mavi Kod ve CPR Komitesi
• Hastaların Bakımı ve Hastaların Değerlendirilmesi Komitesi
• Anestezi ve Cerrahi Güvenliği Komitesi
• Hasta ve Hasta Yakınlarının Eğitimi Komitesi
• Tıp Eğitimi Komitesi / İnsan Katılımlı Araştırmalar (Klinik Araştırmalar)
• Bebek Dostu Hastane Komitesi
• Tesis Kullanımı İnceleme Komitesi
• Opioid Komitesi

Komitelerimiz, “Kalite Komiteleri Görev Yetki ve Sorumlulukları Prosedürü ”ne uygun olarak görev, yetki ve sorumluluklarında yer alan konuları, belirtilen tarihlerde toplanarak değerlendirir ve kararlarını alırlar. Üç ayda en az bir kez olmak üzere bir araya gelip kalite süreçleri ile ilgili sorunları paylaşırlar.

Ekiplerimiz

• Mavi Kod Ekibi
• Beyaz Kod Ekibi
• Pembe Kod Ekibi
• İç Denetim Ekibi
• Tesis Turu Ekibi

Kalite Yönetimi

• Doküman Yönetimi
• Risk Yönetimi
• Denetim Süreçleri
• Kurumsal Verimlilik
• İstenmeyen Olay Bildirim Sistemi
• Afet ve Acil Durum Yönetimi
• Eğitim Yönetimi
• Sosyal Sorumluluk
• Göstergelerin İzlenmesi

Bölüm Kalite Sorumlularımız

Her bölümü temsil eden, sorumluluk düzeyinde çalışanlar tarafından oluşturulmuştur.

Hasta ve Çalışan Odaklı Hizmetlerimiz 

• Tıbbi Hizmetler
• Hasta Bakım ve Hemşirelik Hizmetleri
• Hasta Hizmetleri
• Hasta Hakları
• İş Sağlığı ve Güvenliği

Sağlık Hizmetlerimiz

• Acil Servis
• Ağız ve Diş Sağlığı
• Hasta Bakımı
• İlaç Yönetimi
• Enfeksiyonların Önlenmesi ve Kontrolü
• Temizlik, Dezenfeksiyon ve Sterilizasyon Hizmetleri
• Radyasyon Güvenliği
• Biyokimya Laboratuvarı
• Mikrobiyoloji Laboratuvarı
• Patoloji Laboratuvarı
• Transfüzyon Hizmetleri
• Doğum Hizmetleri
• Diyaliz Ünitesi
• Kemoterapi Hizmetleri
• Organ ve Doku Nakli Hizmeti
• Ameliyathane
• Palyatif Bakım
• Yoğun Bakım Ünitesi (Cerrahi Yoğun Bakım, Dahili Yoğun Bakım, Koroner Yoğun Bakım, KVC Yoğun Bakım)
• Yenidoğan Yoğun Bakım Ünitesi
• Fizik Tedavi ve Rehabilitasyon

Destek Hizmetlerimiz

• Tesis Yönetimi
• Otelcilik Hizmetleri
• Bilgi Yönetimi
• Malzeme ve Cihaz Yönetimi
• Tıbbi Kayıt ve Arşiv Birimi
• Atık Yönetimi
• Dış Kaynak Kullanımı
• İş Sağlığı ve Güvenliği

Bilgi Güvenliği Yönetim Sistemi Politikamız

İstanbul Okan Üniversitesi Hastanemizin bilgi güvenliği yönetim sistemi politikasında öncelikli olarak, hizmet verdiğimiz kurum, kuruluşlar ve hasta/hasta yakınlarının güvenini temin etmeyi, bilgi varlıklarının güvenliğini sağlamayı amaçlıyoruz. Bu kapsamda, iş birliğinde bulunduğumuz hasta/hasta yakınları, resmi kurumlar ve tedarikçilerimizle özenli bir iletişim biçimini benimsiyoruz. 

Hastanemizde sunduğumuz tüm hizmetlerin sürekliliği, bilgilerin gizliliği, hastaların veya kurum içi bilgi varlıklarının bütünlüğü en önemli konularımızdan biri. Bu nedenle İstanbul Okan Üniversitesi Hastanesi olarak; ISO 27001:2013 standardına, müşteri özel taleplerine, tüm yasal düzenlemelere ve hizmetin sunumuna dair ilgili diğer şartlara uyacağımızı taahhüt ettik. 

Bilgi Güvenliği Politikamızın Ana İlkeleri Kapsamında; 

• İstanbul Okan Üniversitesi Hastanesi şahsına, hastalarına/hasta yakınlarına, personeline, tedarikçilerine ve çözüm ortaklarına ait tüm bilgi varlıklarının güvenliğinin sağlanmasını,
• Bilgi varlıkları üzerindeki muhtemel riskleri tespit etmek ve risk kabulü, riskten kaçınma, risk azaltma, riski kontrol etme ve riskin transferi gibi yöntemler kullanarak bir risk yönetiminin oluşturulmasını,
• Yasal mevzuattan, sözleşmelerdeki güvenlik maddelerinden ve iş gereksinimlerinden gelen yükümlülükleri karşılamayı ve bilgilerin uygunsuz kullanımından doğacak zararları engellemeyi
• İç veya dış, kasıtlı veya kasıtsız her türlü tehdide karşı kurum bilgilerini korumayı,
• Bilgi gizliliğinin bütünlüğünü bozmaya çalışacak yetkisiz kişilerin erişimine karşı korumayı,
• İş sürekliliği sağlamayı ve olası zararları en aza indirmeyi,
• Sürekli iyileştirme için çaba sarf etmeyi, değişen ve gelişen bilgi varlıkları ile bu varlıkların gelişen, değişen saklama, iletme ve kullanma ortamlarına uyum sağlamayı,
• Bilgi güvenliğiyle ilgili yapılan çalışmaların sürekliliğini sağlamayı ve daha iyiye doğru devamlı geliştirmeyi, sürekli iyileştirmeyi,
• Politikamızı bütün çalışanlarımıza ve herkesin incelemesine açık tutmayı taahhüt ediyoruz. 

Aydınlatma Metni

TANITIM / PAZARLAMA SÜRECİ KİŞİSEL VERİLERİN KORUNMASI VE İŞLENMESİ AYDINLATMA METNİ

a) Veri Sorumlusu ve Temsilcisi

6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu (“Kanun”) uyarınca, kişisel verileriniz; veri sorumlusu olarak Okan Üniversitesi Hastanesi (“Hastane”) tarafından aşağıda açıklanan kapsamda işlenebilecektir.

Kişisel verilerinizin işlenmesine ilişkin detaylı bilgilere okanhastanesi.com.tr/kvkk’de yer alan Okan Üniversitesi Hastanesi Kişisel Verilerin Korunması ve İşlenmesi Politikası’ndan ulaşabilirsiniz.

b) Kişisel Verilerin Hangi Amaçla İşleneceği Toplanan kişisel verileriniz;

- Kurum tarafından yürütülen faaliyetlerin gerçekleştirilmesi için ilgili iş birimlerimiz tarafından gerekli çalışmaların yapılması ve buna bağlı iş süreçlerinin yürütülmesi,

- Kurum tarafından sunulan hizmetlerin ilgili kişilere sunulması, önerilmesi ve tanıtılması için gerekli olan aktivitelerin planlanması ve icrası amaçlarıyla (“Amaçlar”) Kanun’un 5. ve 6. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları dahilinde işlenebilecektir.

c) İşlenen Kişisel Verilerin Kimlere ve Hangi Amaçla Aktarılabileceği

Toplanan kişisel verileriniz; Amaçlar’ın gerçekleştirilmesi doğrultusunda, tedarikçilerimize, kanunen yetkili kamu kurumlarına ve kanunen yetkili özel kişi veya kuruluşlara Kanun’un 8. ve 9. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartları ve amaçları çerçevesinde aktarılabilecektir.

ç) Kişisel Veri Toplamanın Yöntemi ve Hukuki Sebebi

Kişisel verileriniz Hastane tarafından bizimle temas kurmanız halinde fiziki ortamda hastanemizde ve elektronik ortamda internet sitemiz kanalıyla açık rızanıza ilişkin hukuki sebebe dayalı olarak Kanun’un 5. ve 6. maddelerinde belirtilen kişisel veri işleme şartlarına çereçvesinde toplanmaktadır.

d) Kişisel Veri Sahibinin Kanun’un 11. maddesinde Sayılan Hakları

Kişisel veri sahibi olarak Kanun’un 11. maddesi uyarınca aşağıdaki haklara sahip olduğunuzu bildiririz:

- Kişisel verilerinizin işlenip işlenmediğini öğrenme,

- Kişisel verileriniz işlenmişse buna ilişkin bilgi talep etme,

- Kişisel verilerinizin işlenme amacını ve bunların amacına uygun kullanılıp kullanılmadığını öğrenme,

- Yurt içinde veya yurt dışında kişisel verilerinizin aktarıldığı üçüncü kişileri bilme,

- Kişisel verilerinizin eksik veya yanlış işlenmiş olması hâlinde bunların düzeltilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerinizin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme, Kanun’a ve ilgili diğer kanun hükümlerine uygun olarak işlenmiş olmasına rağmen, işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması hâlinde kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme ve bu kapsamda yapılan işlemin kişisel verilerinizin aktarıldığı üçüncü kişilere bildirilmesini isteme,

- İşlenen verilerin münhasıran otomatik sistemler vasıtasıyla analiz edilmesi suretiyle aleyhinize bir sonucun ortaya çıkması durumunda buna itiraz etme,

- Kişisel verilerinizin kanuna aykırı olarak işlenmesi sebebiyle zarara uğramanız hâlinde zararın giderilmesini talep etme.

Yukarıda sıralanan haklarınıza yönelik başvurularınızı okanhastanesi.com.tr/kvkk’den ulaşabileceğiniz Veri Sahibi Başvuru Formu’nu doldurarak Hastanemize iletebilirsiniz. Talebinizin niteliğine göre en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde başvurularınız ücretsiz olarak sonuçlandırılacaktır; ancak işlemin ayrıca bir maliyet gerektirmesi halinde Kişisel Verileri Koruma Kurulu tarafından belirlenecek tarifeye göre tarafınızdan ücret talep edilebilecektir.

OKUDUM ONAYLIYORUM
Açık Rıza Metni

Kişisel Verilerin Korunması Hakkında Bilgilendirme

İstanbul Okan Üniversitesi Hastanesi ("Hastane") olarak, kişisel verilerinizin güvenliğine büyük önem vermekteyiz. Her bir hastanemizin bağlı bulunduğu tüzel kişilik bilgileri aşağıdaki listede yer almaktadır.

Hastane / İşleten Tüzel Kişilik

  • İstanbul Okan Üniversitesi Hastanesi
  • İstanbul Okan Üniversitesi Kadıköy Ek Binası 

Hastalarımız/ Refakatçilerimizin/ Ziyaretçilerimizin/ Çalışanlarımız/ Çalışan adaylarımız tarafından paylaşılan her türlü kişisel veriyi hasta mahremiyetine özen gösterecek şekilde ve kişisel verilerinize ilişkin uygun güvenlik düzeyini temin etmeye yönelik gerekli her türlü teknik ve idari tedbiri alacak şekilde muhafaza etmekteyiz.

İşbu Kişisel Verilerin Korunması Hakkında Bilgilendirme, kişisel veri koruma ve işleme politikamızı ve Sağlık Grubumuz tarafından ifa edilen hizmetler sırasında kişisel verilerinizi nasıl topladığımız, aktardığımız, kullandığımız ve koruduğumuzu açıklamaktadır.

1. Okan Sağlık Grup Tarafından Toplanan Kişisel Veriler

Hastalarımızdan, Refakatçilerimizden, Ziyaretçilerimizden, Çalışanlarımızdan, Çalışan Adaylarımızdan sağladığımız sağlık hizmetleri ve idari hizmetler çerçevesinde çeşitli bilgiler toplamaktayız. Söz konusu bilgiler, her şartta 6698 sayılı Kişisel Verilerin Korunması Kanunu'nda ("KVKK") yer alan veri işleme ilke ve şartlarına uygun olarak toplanmaktadır. Sizlerden aşağıda 2. Bölüm'de açıklanan amaçlar kapsamında topladığımız bilgiler arasında aşağıdakiler yer alabilir:

- Adınız, soyadınız, T.C. kimlik bilgileriniz, Pasaport numaranız,
- Doğum yeri ve tarihiniz, Cinsiyetiniz,
- Adresiniz, telefon numaranız, e-posta adresiniz,
- Hastane tarafından size oluşturulan hasta protokol numaranız,
- Ödeme ve faturalama bilgileri gibi finansal verileriniz (IBAN vb.),
- Özel sağlık sigortası veya Sosyal Güvenlik Kurumu verileriniz,
- Sosyal Güvenlik Kurumu tarafından finanse edilen hizmetler kapsamında biyometrik verileriniz,
- Laboratuvar sonuçlarınız, test sonuçlarınız, muayene verileriniz, check-up bilgileriniz, reçete bilgileriniz dahil olmak ve bunlarla sınırlı olmamak üzere sağlık verileriniz,
- Bizimle iletişim geçtiğiniz takdirde ses kaydınız,
- Hastanelerimizi ziyaretiniz sırasında kapalı devre kamera sistemi görüntü kaydınız,
- Otopark/vale hizmetinden faydalanmanız halinde araç plaka veriniz,
- okanüniversitesi.com web sitemizde yer alan online hizmetlerden faydalandığınızda paylaştığınız sağlık verileriniz ve kimlik bilgileriniz,
- e-posta, çağrı merkezi veya diğer sair kanallar ile bize ulaştığınızda paylaştığınız diğer verileriniz.

2. Kişisel Verilerinizin İşlenme Amaçları

Bizden almakta olduğunuz hizmetler kapsamında topladığımız kişisel veriler, aşağıdakilerin de arasında yer aldığı çeşitli amaçlar dahilinde işlenmektedir:

a. 3359 sayılı Sağlık Hizmetleri Temel Kanunu, 663 sayılı Sağlık Bakanlığı ve Bağlı Kuruluşlarının Teşkilat ve Görevleri Hakkında Kanun Hükmünde Kararname, Özel Hastaneler Yönetmeliği, Kişisel Sağlık Verilerinin İşlenmesi ve Mahremiyetinin Sağlanması Hakkında Yönetmelik ve ilgili diğer düzenlemelerde yer alan hukuki yükümlülüklerimizi yerine getirme;
b. Kamu sağlığının korunması, koruyucu hekimlik, tıbbî teşhis, tedavi ve bakım hizmetlerinin yürütülmesi, sağlık hizmetleri ile finansmanının planlanması ve yönetimi;
c. Randevu aldığını takdirde randevunuza ilişkin size bilgi sağlama;
d. Okan Sağlık Grubu’nun iç işleyişini planlanma ve yönetme,
e. Hizmetlerimizi geliştirmek amacıyla analiz yapma;
f. Faturalandırma yapılması;
g. Kimliğinizin doğrulanması;
h. Anlaşmalı kurumlarla ilişkinizin doğrulanması;
i. Uygulanan mevzuat uyarınca Sağlık Bakanlığı ve diğer kamu kurum ve kuruluşlarının taleplerine yanıt verme;
j. Hizmetlerimize ilişkin soru veya şikayetlerinize yanıt verme;
k. Sunduğumuz hizmetlerin geliştirilmesi amacıyla sağlık hizmetleri kullanımınızı analiz etme;
l. Okan Sağlık Grubu’nun iç politika ve prensiplerine uyum sağlama;
m. Sağlık hizmetleri almanızı takiben hasta memnuniyetinin ölçülmesi ve hasta memnuniyetinin artırılması;
n. Hizmetlerimize ilişkin olarak bilgilendirme amacıyla sizinle iletişime geçilmesi;
o. İlaç veya tıbbi cihaz temini.

Bununla birlikte, kişisel verileriniz yukarıda sayılan faaliyetler ve ilgili mevzuatın gerektirdiği haller haricinde hiçbir şekilde başka bir amaçla kullanılmayacaktır.

3. Kişisel Verilerinizin Aktarılabileceği Kişi ve Kuruluşlar

KVKK ve ilgili sağlık mevzuatı uyarınca uygun güvenlik düzeyini temin etmeye yönelik gerekli her türlü teknik ve idari tedbirlerin alınmasını sağlayarak, kişisel verilerinizi yukarıda Bölüm 2'de yer alan amaçlar doğrultusunda; 3359 sayılı Sağlık Hizmetleri Temel Kanunu, 663 sayılı Sağlık Bakanlığı ve Bağlı Kuruluşlarının Teşkilat ve Görevleri Hakkında Kanun Hükmünde Kararname, Özel Hastaneler Yönetmeliği, Kişisel Sağlık Verilerinin İşlenmesi ve Mahremiyetinin Sağlanması Hakkında Yönetmelik ve ilgili diğer mevzuat hükümlerinin izin verdiği kurum veya kuruluşlar; özel sigorta şirketleri; doğrudan/dolaylı yurtiçi/yurtdışı hissedarlarımız, bağlı ortaklıklarımız ve/veya iştiraklerimiz; grup şirketlerimiz; denetçiler; danışmanlar; iş ortakları; faaliyetlerimizi yürütmek üzere sözleşmesel olarak hizmet aldığımız, iş birliği yaptığımız, yurt içi/yurt dışı kuruluşlar ve diğer üçüncü kişilere aktarabiliriz.

4. Kişisel Veri Toplamanın Yöntemi ve Hukuki Sebebi

Kişisel verileriniz, her türlü sözlü, yazılı ya da elektronik ortamda, yukarıda yer verilen amaçlar kapsamında ve Okan Sağlık Grubu’nun sözleşmesel ve kanuni yükümlülüklerini yerine getirebilmesi amacıyla toplanır.

5. Kişisel Verilerinize İlişkin Haklarınız

Kişisel verilerinizin Okan Sağlık Grubu tarafından veri sorumlusu sıfatı ile işlendiği ölçüde KVKK'nın 11. maddesi gereği, aşağıda yer alan "KVKK Erişim/ Bilgi Talep Formu"nu doldurup hizmet almış olduğunuz hastane adresine elden teslim ederek, noter kanalıyla göndererek veya web sitesinde yer alan İletişim Formu ile ileterek kişisel verilerinizin;

a) Herhangi bir kişisel verinizin işlenip işlenmediğini öğrenme;
b) Kişisel verilerinizin işlenme faaliyetlerine ilişkin olarak bilgi talep etme;
c) Kişisel verilerinizin işlenme amaçlarını öğrenme;
d) Kişisel verilerin yurt içinde veya yurt dışında üçüncü kişilere aktarılmış olması durumunda bu kişileri öğrenme;
e) Kişisel verilerin eksik veya yanlış işlenmiş olması halinde bunların düzeltilmesini isteme;
f) Kişisel verilerin işlenmesini gerektiren sebeplerin ortadan kalkması veya Grup'un söz konusu verileri işleyebilmek için hukuki dayanağı veya meşru menfaatinin bulunmaması halinde kişisel verilerin silinmesini veya yok edilmesini isteme;
g) Kişisel verilerin otomatik sistemler vasıtasıyla işlenmesi sonucu ortaya çıkabilecek aleyhte sonuçlara itiraz etme ve;
h) Kişisel verilerinizin kanuna aykırı bir şekilde işlenmesi sebebiyle zarara uğramanız halinde bu zararın tazmin edilmesini isteme hakkına sahipsiniz.

Sağlık Grubumuzun talebin niteliğine göre talebi en kısa sürede ve en geç otuz gün içinde ücretsiz olarak sonuçlandıracaktır. Ancak, işlemin ayrıca bir maliyeti gerektirmesi halinde, Hastane  tarafından Kişisel Verileri Koruma Kurulunca belirlenen tarifedeki ücret alınacaktır.

OKUDUM ONAYLIYORUM